30 de març 2013

Benvinguts/des al blog sobre restaurants de Manresa i del Bages!


Benvinguts i benvingudes al meu blog sobre restaurants a Manresa i al Bages. En aquest blog hi podreu trobar informació sobre restaurants, cafeteries, bars, pizzeries, fast-foods, creperies, gelateries, menjar per emportar i altres establiments de caire gastronòmic de la ciutat de Manresa i també del Bages, i puntualment d'altres llocs de Catalunya (i perquè no... el Món!).

No sóc crítica ni entesa en gastronomia, ni tampoc en cuina. Però sé que m'agrada molt menjar, i gaudir dels àpats. A vegades coneixem poc els racons que amaga la ciutat, i moltes vegades l'aspecte exterior d'un restaurant pot enganyar moltíssim! Tant per a bé, com per a mal. 

Per aquest motiu, inicio aquest blog sobre restaurants a Manresa i el Bages, a la fi de compartir la meva opinió com a usuària normal i corrent (i  no pas com a experta), intentant ser objectiva i correcta, però sempre amb la idea que els meus articles no són crítiques gastronòmiques, són només opinions sinceres que puguin ajudar a la gent de Manresa i del Bages a triar bé a l'hora de fer un bon àpat. 

És molt habitual trobar a la xarxa opinions i informacions publicitàries dels restaurants i locals gastronòmics de Manresa i del Bages, i finalment un no ja sap que creure. Així, el meu blog no només valora la qualitat del menjar, sinó també altres aspectes molt importants com la quantitat, el preu, el servei, els temps d'espera, la presentació, la varietat, la decoració i ubicació, etc. 

A vegades, és molt fàcil trobar bons restaurants a Manresa i el Bages per a fer actes i celebracions importants, però... i trobar llocs "bons, bonics i barats" per a fer un menú diari? O per a convidar als amics a un berenar? La cosa no és tan senzilla! Per això, la opinió dels usuaris com jo (o com tu, que també estàs convidat a participar-ne) és molt important! 

En definitiva, només vull compartir les meves experiències als restaurants de Manresa i el Bages, i alhora que els lectors també aportin el seu granet de sorra. Tots sabem que un mal dia en un restaurant pot ser-hi, així que... la meva impressió pot ser molt diferent a la d'un altre! 

Gràcies per llegir-me i ens anem trobant pels restaurants de Manresa i el Bages! :)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Coneixes aquest restaurant? Quina opinió en tens? Ens hem equivocat en alguna cosa? Tens més fotos? Explica la teva experiència! Afegirem les més interessants a l'entrada :)